dimecres, 10 de juny del 2015

Darrer plenari del mandat amb alguns reptes pel futur.



Ahir, dimarts 9 de juny va haver el darrer consell plenari del districte de Gràcia. L’ordre del dia consistia en aprovació de l’acta de l’anterior i acomiadament dels consellers, conselleres i regidores i regidors.

Varen demanar prèviament qui es volia acomiadar. Es va dir que teníem un minut per fer-ho. Les primeres intervencions varem ajustar-nos al temps –l’Anna Mª, la Montse, jo.. –  però com la Isabel, aquest cop no duia el cronòmetre, les intervencions es van anar allargant....

Deixo constància de la meva intervenció, per a les persones que no vareu ser ahir al plenari, tot dient que lo estricte del temps va fer deixar-me alguns agraiments ‘al tinter’. Ho comentàvem amb la Montse a la porta, quan sortíem.

“Primer de tot, agrair la feina de les treballadores i treballadors del districte, com també han fet les companyes que m’han precedit.

Em vaig estrenar com a consellera d’ICV-EUiA al març del 2013. En aquests 2 anys he apres molt. Molt del que passa als barris de Gràcia i també d’alguns temes que m’eren una mica desconeguts, com salut i educació.

M’acomiado perquè no se si formaré part del proper consell plenari. A mi m’agradaria.

Ara, tant si és que sí com si és que no, hi ha importants reptes per al proper mandat, com és la protecció de l’espai públic, mesures amb que afrontar la massificació turística, treballar per poder comptar amb el CUAP 24h a l’hospital de l’Esperança, el Institut Vallcarca fet realitat i suficient places públiques d’acord amb el que ens indiqui el mapa escolar del districte de Gràcia.

Per a tots aquests temes i molts més, des del districte o des de les entitats i el carrer podreu continuar comptant amb mi i amb els nous consellers i conselleres de Barcelona en Comú , i trobar-nos totes i tots nosaltres edefensant les causes justes”

... i ara que tinc espai i una miqueta de temps, els comentaris que van quedar al tinter. Vull agrair haver substituït al company i amic David Companyon perquè, l’experiència d’aquests dos anys de consellera m’ha permès conèixer Gràcia d’una altra manera. També al company i companyes de grup per l’encaix assolit a mig mandat. Ah! i molt especialment la possibilitat de veure les jornades castelleres des del balcó que ha fet que en comenci a ser-ne fan d’aquesta activitat cultural tan nostre.
Ens trobem amb les veïnes i vins i a la lluita!



No podia faltar foto de “grup” i en Josep Mª Contel, pujat a una cadira, ens va immortalitzat.  

Àngels T.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada