dimecres, 3 de gener del 2024

Des de la proximitat (1)

 Deixar el districte, no pas Gràcia.

    Fa poc més de tres mesos que es va constituir el Consell plenari del districte de Gràcia. Des d’aquell moment vaig deixar de ser consellera del districte.

    Des de les eleccions del maig els equips de conses del mandat municipal 2019-2023 estàvem en funcions.

    Com he fet durant els dos mandats que he tingut l’honor, compromís i plaer d’exercit de consellera del districte de Gràcia, he fet seguiment (o ho he intentat) dels temes i projectes en curs que havia sobre la taula i que em pertocaven. 

Equip mandat 2019-2023
Equip inicial mandat 2015-2019
    Ara sí, personalment, comença una nova etapa.

    He entrat de ple en el ‘pot’ de persona pensionista. Amb 50 anys de treball a l’esquena i de sobte em trobo amb l’agenda força neta. Projectes no me’n falten, però la veritat, em venia de gust gandulejar uns mesos. Crec que merescudament. Sols he sortit de la meva hivernació per mobilitzar-me contra el genocidi que s’està produint a Gaza/Palestina i el 25N                                                                                                                      


El que sí estic fent és destriar i endreçar papers i notes mil, que he anat acumulant durant aquests anys de projectes i, tot d’un cop, veus que el treball col·lectiu ha generat força resultats, xarxa i complicitats que em ve de gust plasmar-ho, perquè a la fi, tot acaba sent força invisible.

    Després de quasi un any sense escriure al bloc, deixant-ho sempre per un altre dia i al poc el tema ja no semblava d’actualitat,... espero que ara el dia-dia em permeti tornar a penjar coses, importants o no, des d’una mirada més de veïna i activista. Tot i que tinc el convenciment, o m’agradaria pensar-ho, que no l’he perdut mai.

    Des d’aquí reivindico el treball col·lectiu que hem desenvolupat l’equip de Barcelona en Comú a Gracia, deixant-nos la pell, en especial la companya, més invisible per realitzar una feina bàsicament de coordinació interna, Judith C., i ma dreta del regidor.

    Tot el suport al nou equip, amb el que col·laboraré, sens dubte, quan ho necessiti. 

Explicant protocol i punt lila FM
     Finalment, aquests primers dies de l’any 2024, els aprofitaré per escriure sobre alguns dels meus temes ‘estrella’, amb els que he gaudit molt durant aquests vuit anys sent-ne responsable i compartint amb veïnes i veïns, com son feminismes o nomenclàtor.

Salut, alegria, lluites .... i m’agradaria també república.

àngels t.

1 comentari: